Igår blev det..

Igår blev det jobb till 15. Och hela jävla dagen var jag bitter och tvär. Ursch:( men allt blev så mkt bättre efter lite vila och sömn efter jobbet. Förstår inte varför jag är så himla trött. Vid sex drog ja till raringen Dessan och dit kom även Anna, Pillan, Alec och Hanna kom lite senare. Var verkligen jätte trevligt och Dessan bjöd på lättare till tugg var riktigt gott faktiskt, taco chips i ugn med salsa sås, köttfärs och ost mums:) till efterträtt blev det en grymt god smootie.. Mm mm mm. Så gott det var. Tack alla ni för en underbart trevlig kväll får vi göra om snart igen<3 även ett stort tack till Dessan för det goda du bjöd på och din grymma massage som jag fick i torsdags och igår när du klämde på min armbåge hade visst lite knutar där med;/ men det känns iaf lite bättre i armen nu. grymt:) kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0