Kul att vakna..

Kul att vakna klockan fem idag. Jag som brukar gå upp ca sex när jag ska upp och jobba. Yehaa. Vaknar även upp med en hungrig mage och träningsvärk lite här och lite där lovely. Igår vart det ett lååång pass 6.45-21 och efter det ett hårt pass på gymmet. Kan ju säga att celsius gav vad den lovade. Man har mer ork, den förbränner kolhydrater och den smakar gott. Det jag stoppa i mig igår efter träningen är som bort blåst. Men kanske inte ska ta den så sent, hade nämligen svårt att komma till ro och vaknade alldeles för tidigt idag. Så har fått för lite sömn inatt. Så ska pröva att ta den på fm/efm nån dag innan träning. Men det är så grymt skönt att vara igång igen. Känner att motivationen är på g, så nu gäller det bara att hålla detta och kosten. Allt onyttigt ska bort. Kör bah kör. Pepp pepp. Måste tänka massa positivt nu:) Min kära tennis armbåge elr vad det nu var med armen. Mina domningar är som bort blåst tack vara min underbar vän Dessan som masserat mig och gett sig på mina dumma knutar. Efter det har ja inte alls känt av armen. Likaså med smärtan tre dagar har nu gott och smärtan känns inte alls, men kände att jag hade en knut i armbågen kan man verkligen ha det kan man ju undra?kändes skumt vill ja lova. Men tror Dessan sa att man kunde ha det överallt. Så det kan nog stämma. Jag är så himla glad över att det är på bättringsvägen detta behövde jag verkligen nu. :) blir nog att boka in en till massage hade ju inga dåliga knutar och riktigt spänd var jag. Blev ett ganska långt inlägg nu ;) snart dags att kliva upp blir nämligen ett lååång pass till 7-21. Och idag blir det bull bakning på avdelningen. Kanske lite annan bakning oxå. Vem vet:) trevlig dag på er alla kära läsare där ute. Kommer bli en underbar dag idag kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0