Oj här var det dött...

Oj här var det dött. Men tyvärr så har jag varken haft orken elr tiden till att blogga. Har haft så mkt annat att tänka på. Men ja ska försöka bättra mig iaf. Kan ju berätta om matcherna som spelats. I söndags spela vi mot värmbol som tyvärr blev en förlust med 10-1 inte 11-1 som det står i tidningen. Vi kom med ett halv sjukt lag. Men som spelade bra endå. Fick en smäll på min arm som gjorde att den domnade bort inte alls skönt. Igår spelade vi mot Julia blev förlust där med men är dock inte bitter tyckte att vi spelade på bra och gav dom en match iaf. Så kan säga att idag är man riktigt mör i varenda kroppsdel. Tufft med två matcher så tätt. Men det gick bra och det är ju en skön känsla att ha en massa träningsvärk då vet man att man kört på bra;). Idag ska jag till min arbetsterapeut kl 10 ska se om vi kan byta ut mitt armskydd som jag tyvärr inte tål. Så får se vad det blir istället. Visar sig. Hoppas ni alla får en bra dag kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0