On day at the time!

Positiva tankar. Orkar inte vara ledsen mer det tär så sjukt mycket. Inte nog med det man får så ont i ögona oxå. Men jag hoppas att allting vänder till det bättre igen. Man kan inget annat än att försöka. Fast man mår som en påse skit. Allt detta påverkar även mig så dant med. Men ska försöka tänka posetivt att det kommer lösa sig fast det känns så långt borta just nu. 
Jag ska nu försöka ta mig till gymmet och köra ur kroppen för nu känner jag att det verkligen behövs. Tur iaf att man har en bra jobbar vecka.
Måndag: ledig
Tisdag: Jobba 16-21
Onsdag: Jobba 15-21
Torsdag: Möte 13-16
Fredag: 6.45- 15
 
Sen tar jag helg.. Som jag längtar..
 
♥Jag har så himla underbara människor runt om kring mig. Ni betyder så sjukt mycket ska ni veta♥
 
Vi är starka älskling detta kommer vi fixa. Jag älskar dig så enormt mkt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0