Vilka underbara..

Vilka underbara människor jag har runt mig, ni betyder så sjukt mkt. Ni är så värdefulla ska ni veta. Min sambo är det bästa som finns utan han vetja inte vad jag skulle ta mig till. Det har varit en jobbig fm men en desto bättre fm. Jag och Stoffe drog iväg till stompers mc för att fixa lite med bilen. Tvättade den och dammsög ur den så nu är den fin igen. Efter det blev det några timmars fika tillsammans med gubbarna det var trevligt och väldigt skönt att komma iväg o inte bara sitta hemma och uggla. Efter de så drog vi och handlade har som sakt inte fått i mig så mkt idag då jag inte haft så stor matlust. Det är så sjukt jobbigt så fick typ tvinga i mig mina varma mackor som vi åt ikväll. Jag som verkligen älskar mat. Förstår inte att de kan va såhär, liksom frullen fick ja bara i mig typ två skedar sen tog det stop och ja börja må illa o dåligt. Så hemskt det är. Men det har varit en bra dag iaf jag och Stoffe har umgåtts och bara tagit hand om varandra och myst idag<3 han är verkligen den bästa sambon som finns vad skulle jag göra utan dig. Jag var även duktig som klippte han oxå så nu är han kort hårig igen:) nä ni nu måste jag sova är ju en ny dag imorgon kram på er alla kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0