Då har man varit på vc..

Då har man varit på vc visade sig vara tennisarmbåge. Som tur är blev ja inte sjukskriven får leva på värktabletter Alvedon och Ipren. Träffade först en läkare sen en arbetsterapeut och då fick jag köpa dessa snygga skydd för handleden/ armbågen. Handledsskyddet är för domningarna i armen och den andra är stöd för armbågen det är just där jag har som ondast. Fick även övningar jag skulle få göra med armen och det kan ta lång tid att bli av med denna båge:( får hålla på en massa ju. Inte nog med det så börjar jag på att bli förkyld oxå:( har köttbullar i halsen och halsont. Yey va ja älskar mitt liv just nu....elr inte.. Bara att bita ihop och se glad ut. Man ska ju inte alltid ha flyt här i livet inte. Ha de kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0