Gårddagen!

Va helgen går fort när man har det roligt. Igår var jag iväg till e- tuna för att hämta mina v- däck. Gick kalas, fick med mig mor. Sen våldgästade vi mormor också så vi fick med oss henne oxå :) Tiden drog iväg och vi blev hungriga så vi stannade för att käka. Tog någon lax rätt va riktigt gott. Efter det blev det raka vägen hem för att snälla Janne skulle kolla igenom min pärla. Tack snälla du♥ Sen blev det biltvätt vi hann med min bil när vi nästan var klara med annis bil så började ovädret komma smygandes. :( sjukt irriterande. Men inte mkt att göra åt regnare så göre det. Blää..
Blev mys med darlo på kvällen med fredagsfile :) mkt mumsigt..
 
 
 
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0