Inte nog att man...

Inte nog att man ska ha ont i armbågen så ska man få ont i halsen oxå. Härligt detta alltså. Not. Har ringt vc nu så de ringer upp mig vid halv nio så får se om jag få komma dit och kolla upp min arm. För det är ju inte alls bra att gå runt och ha ont framförallt inte när man har ett jobb som jag har. Kanske är dags att tänka på hur man gör och inte ta i så dant och använda mer ben. Lättare sakt en gjort men ska väl försöka. Jag hoppas bara det inte är nått allvarligt med den de pallar jag inte. Men tror det kan va en överansträngd muskel. De visar sig. Smärtan är inte lika illa som den var i tisdags då gjorde det ont kan jag ju säga. Men den har ju inte gett sig än inte. Så får se. Idag är man ledig känns grymt skönt, får man ladda inför denna jobbar helg. Ska ju som sakt jobba denna helg så det blir två långa dagar på jobbet. Men jag hoppas det kommer gå bra, får se även va de säger på vc. Hoppas ni får en bra dag allesammans kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0