Sumering :P

Här har man varit dålig på att uppdatera. Fy mig.
I torsdags förra veckan blev jag med bil ;) En saab 93. Jag är så himla nöjd med den. Men visst har den skavanker men det får man räkna med när man köper begagnat :) Bild på den kommer senare har tyvärr inte tagit något kort på den ännu. Men det kommer ;)
Alltså vilken frihet det är att ha en egen bil, jag kan ta mig vart jag vill, åka vart jag vill, slipper åka buss, vara beroende av andra. Visst det är inte billigt för fem öre att ha bil. Men vill man ha det så får det kosta liksom ;)

Efter köpet drog jag till Pillis för att fira hennes dag. Hon bjöd på smarrig smörgåstårta och fika. Va riktigt mysigt.
Bild lånad av Hannis :)
 
Denna helg har jag jobbat hela helgen. Men i söndags innan jobbet drog jag, Stoffe och Jesper till björkvik för att kolla på stubbrace. Kan ju säga att ett par stövlar hade varit bra då. Det var skit lerigt. Men kul var det att titta på dom som åkte och snacka om att de vart skitiga inte direkt någon rolig bana de åkte på. Synd att min älskling inte körde men det blir säkert mer för han nästa år, då ska jag dra dit och kolla mera :)
Det vart ju inte så jätte långvarigt då jag började jobba kl 13. Men jag kom i tid iaf.
 
 
Igår blev det ingen sovmorgon hjälpte min kära vän Annis med lite flytt städ. Vi gjorde klart hela köket ,fönstrerna, listerna och elementen. Duktiga töser. Det tog sin lilla tid men det är ju nått man måste göra när man flyttar. Och klart man ställer upp och hjälper till. Tack snälla du för den smarriga maten hjärtat♥
Efter allt städande blev det raka vägen hem för en snabb dusch sen drog jag vidare till utredningen. Och det tog på krafterna att sitta och läsa och göra en massa tester. Men vi är långt ifrån klara. Har även varit där idag på fm och fortsatt med mina tester. Ska även dit en eller två ggr till. Får se hur långt vi hinner.
 
Nu håller man på att tvättar så himla kul NOT :( inte direkt kan ja ju säga. Blä.. Men är skönt sen när man är klar.
 
Hoppas ni alla får en fin dag idag!
kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0