Grymt kul.

Träningen ikväll gick bättre än förväntat, fick låna ett fotledskydd till foten av Hanna Lulu. Tack vännen den gav mkt till min stackars fot :) Var grymt skönt att komma tillbaka på planen igen. Fick även vara med på matchen på söndag mot Floda. Ska bli jätte roligt att kämpa på planen igen. Saknat det fakitskt.
Typ ett sånt här :)



Så nu känns allt som det gjorde innan, börjar ju även jobba igen imorgon känns som det var evigheter sen sist.
Fast det hade ju varit skönt att slippa jobba kväll. Men jag får fira valborg efter jobber för då ska ja till Gunsan.
♥Kommer bli trevligt♥

Hoppas ni får en trevlig helg :)
Kramizzar♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja du mallan.. de gåg ju grymt bra ut idag!

Riktigt roligt var de att träna.

skönt att ha dig tillbaka =)

Nu är jag trygg igen ;)



ha de bra min underbara vän. ses i morgon kväll.

Puss och kram <3<3<3

2010-04-29 @ 22:22:20
Postat av: Mallan<3<3

Tack vännen:) Det var det verkligen guu va kul det är att vara tillbaka:) Härligt att du känner dig trygg<3 hihi



Tack detsamma hjärtat<3 Det gör vi.

Puss Och Kram <3<3

2010-04-29 @ 22:28:03
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: Dessan

Åhh guuud så bra! du ska vara med på söndag :) fan så kul att höra! pusskram

2010-04-30 @ 18:07:48
Postat av: mallan<3<3

Japp det stämmer Dessan jag är med imorgon:) Ses då hjärtat<3 Pusskram<3

2010-05-01 @ 11:42:27
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: sandra

är dina team sportia gammla? använder du dom till nåt annat med? jag använder mina när jag badar och är hemma

2010-05-01 @ 12:12:40
Postat av: Lulu :)

Kul att det kommer till användning och att det hjälper dig vännen min! Lycka till nu imorrn, jag ska hejja gärnet vid sidan av!!! Puss o kram

2010-05-01 @ 20:54:42
URL: http://halu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0