Trötta jag.

Är riktigt trött nu efter löpningen idag. Men guu så skönt det är nu efteråt. Gick jätte bra för min del med löpningen, märks att man blivit starkare i både kropp och kondition mässigt. Så det är ju kanon det. Teorin var inte dum heller tänk om man spela så bra som dom gjorde på filmen. Men nu vet man iaf vad Bosse är ute efter. Det är ju bara posetivt. Imorgon blir det träning igen, ser redan framemott det :)

Men nu sitter man här nyduschad och ren i min nya overall och shit vad skön och snygg den är :)
Snyggaste overallen ja har, den slår liksom alla mina gamla. :)

Texten blev visst åt fel hål haha.. Men vad gör det beror ju bara på webcamen hehe  :)

 

Ska fortsätta se på Greys Anatomy nu, så spännande :P

 

Puss & Kram

//Mallan♥

 


Kommentarer
Postat av: Hanna T

Nice, den klär dig ;)



Tack för idag bruden. blev trött bara av att titta på dig. du sprang som bara den och de syns att du tycker de är roligt. =)



Ha de bra babe, love you <3

kramar

2010-03-10 @ 21:55:54
Postat av: Mallan<3<3

Svar Hanna T: Ja visst gör den :) hehe

Tack själv. Tycker du att ja sprang fort? haha ja men det är jätte kul att röra på kroppen jag bara älskart<3



Ha De Bra Du Med Hjärtat<3

Love you to<3

Pusskram<3

2010-03-10 @ 22:12:35
URL: http://maaliinjj.blogg.se/
Postat av: HannaLu

Den klär dig vännen! :)Natti natti

2010-03-10 @ 22:48:32
URL: http://halu.blogg.se/
Postat av: Mallan<3<3

Svar Hanna Lu: Ja visst gör den, skit läcker på mig ju :) höhö

2010-03-11 @ 21:32:48
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0