Bara att kämpa på!

Det börjar löna sig minsann. Men det är bara att fortsätta med all träning med kroppen:) Men lite resultat ser man iaf så det är ju bara kul :)

Ca 2 veckor sen!

Dags formen!


Försökte få i samma position som tidigare men de va omöjligt visst senaste bilden från idag är lite längre ifrån än de tidigare, men tror inte de spelar så stor roll. Man ser ju lite rutor iaf:)

Bara att fortsätta kämpa tänker inte ge mig iaf :)
Som sakt det är mest nedre delen av magen som behövs pumpas en hel del.
Jag inriktar mig mest på mage men jag tränar även armar, rumpa, rygg och ben oxå såklart :) Som sakt hemma träning funkar. ;) Man måste bara ge sig fan på att man ska klara det så fixar man ALLT. Viljan är ett stort plus i det hela.
Igår pumpa ja magen så det heter duga. Gjorde 100 raka & 100 snea sittups snacka om träningsvärk ja har idag haha.




Tack & Hej
& GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du e stolt över mitt lilla hjärta som kämpar så hårt BRA stumpan puss på rej<3<3<3<3

2010-11-04 @ 20:53:15
Postat av: Mallan<3<3

Tack så jätte jätte mycket min fina vän <3 Värmer i hjärtat mitt. <3 Love you forever and ever <3

2010-11-04 @ 22:26:41
URL: http://maaliinjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0