Sådär ja dagens..

Sådär ja dagens långpass avklarat och även kvällens gympass. Var så himla skönt att komma till gymmet var typ inga där.

Ikväll så värmde jag upp på löpbandet i ca 20-30min efter det fick min rumpa smaka på ett och annat. Så detta kommer kännas underbart imorgon AJ.

När jag och cissi skulle cykla hem så började cissis cykel låta och vad gör Cissi då ? Jo hon sätter foten vid framhjulet och fastnar med foten i hjulet och vips så låg hon på backen. Cissi förbannad som få och även gjort sig illa i armbågen som hon redan har ont i. :( Det var det mest tråkiga men själva fallet ,alltså tillslut kunde vi inte hålla oss utan vi brast i as garv. Ja kan ju säga att vi fick oss ett gott skratt iaf.

Oj shit uret är tok för mkt måste fan sova ska upp och jobba ett långpass till. Så måste ju få min skönhetssömn. Säger här med godnatt och sov gott allesammans<3

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0