Sådär ja..

Sådär ja då har jag och Anna varit och simmat nu på efm:) grymt duktiga om ja får sägat själv. Vi tog flera längder sen sist. Jag köpte även mig ett klippkort så nu blire lite variation med träningen:) älskar att träna. Mår så himla bra. Idag blev det två träningspass både gym och simning. Hejja hejja här ska man bli fit. Blir gymmet imorgon bitti oxå gött:) börjar känna mig som en träningsnarkoman.
Riktigt kul är att Anna kommit igång oxå med simning:) du är duktig hjärtat. Nästa gång tar vi ännu flera längder.

Min lediga dag sprang iväg idag tiden har gott så fort och denna helg är ju min helg att jobba och sista tillsammans med Cissi. Sen nästa gång blire variation trist men tillvissdel kan det ha en fördel oxå kanske va vet ja. Men riktigt tråkigt kan man inte styra upp helgen hur man vill. :/ stor nackdel. Aja bara att köra på vi fick ju var tredje helg så då ska vi ju vara glada för det.

Hoppas ni alla haft en super bra dag!

Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0