Det går bra nu..

Det går bra nu iaf när det gäller träning. Kan ju säga att träningsvärken från gårddagen satt fint i låten och arslet. Men det hindrar inte mig inte för idag efter jobbet blev det löpning på bandet hade även velat kört armarna med men min näsa började blöda så det bar ju inte värst kul:(
Så där stog man på toaletten med papper uppstoppat i näsan. Kände mig riktigt snygg men höll mig kvar där i omklädningsrummet tills det gett sig. Sen satte ja igång igen men fick då gå i rask takt.

Efter gymmet så kom Annisen och hämta mig där så då drog vi till badhuset för att dra några längder. Kan ju säga att vi simma mkt bättre och längre än sist;) tror vi simma 500m elr o de va 250m Esh kommer inte ihåg vi var duktiga iaf:) så ett stort plus till oss. Sen satt vi och bubblade två ggr. Var grymt skönt:) tack för idag hjärtat. Gör vi om på torsdag igen:)

Kan ju säga att jag är grymt seg och trött nu så vill verkligen ha mat:) Stoffe skulle laga hemma gjorda hamburgare mumsig värre. Blev ingen chili con carne men vad gör det liksom;)

Ha det bäst kära läsare!
Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0